Online bijeenkomst

ALV + online najaarsbijeenkomst 11 november

ALV + online najaarsbijeenkomst 11 november

Na maanden contact via beeldschermen hadden wij gehoopt in november weer een ‘echte’ bijeenkomst te organiseren. Als gevolg van de aanscherpingen van de coronamaatregelen blijkt dit helaas toch niet mogelijk.
 
Vandaar dat wij nog een keer een digitale bijeenkomst hebben ingepland. Wij hebben een interessant en interactief programma samengesteld, waarin ook onze jaarlijkse ALV is opgenomen:

  • We trappen af om 20.00 uur met de ALV. We blikken onder andere terug op de afgelopen twee jaar, bespreken de financiën en dragen een aantal nieuwe bestuursleden en een nieuwe voorzitter voor.
  • Er is nog nooit zo massaal geannuleerd als dit jaar tijdens de coronapandemie. Maar wat zijn de mogelijkheden hieromtrent met betrekking tot annuleringsvoorwaarden? Jeroen Kamphuis van Zypp Advocaten geeft een toelichting over het ontbinden van overeenkomsten en over overmacht.
  • Veel bedrijven hanteren nog tarieven die het hele jaar door vaststaan. Het kan echter interessant zijn om dit los te laten en de prijzen te laten meebewegen met de vraag.  Prosuco neemt ons mee in de mogelijkheden van dynamic pricing.
  • In het voorjaar hebben oud-leden Jeske van Gerven en Merel de Groot een onderzoek uitgevoerd onder onze leden naar de ‘toekomst na corona’: De coronacrisis als kans voor jonge ondernemers. Wij vragen iedereen het onderzoeksrapport (nogmaals) te lezen, zodat we samen kunnen brainstormen over de uitkomsten. Hoe kunnen we samen met deze resultaten aan de slag?
Wij hopen jullie dan te zien! Aanmelden is mogelijk tot 2 uur voor aanvang.

Deelnemen

Als je wilt deelnemen aan deze bijeenkomst, kun je je aanmelden door hieronder je gegevens in te vullen.

Ik ben op de hoogte van de inhoud van de privacyverklaring en geef hierbij toestemming voor het gebruik van mijn persoonsgegevens om contact met mij op te nemen over mijn aanmelding.

Contact- en adresgegevens

Jong RECRON
p/a RECRON
Storkstraat 24
3833 LBĀ  Leusden

Organisatie bijeenkomst:
Rozemarijn en Cees-Jan

Secretariaat:
Rozemarijn Dees

Bestuur: